Глава 2. Какое намерение и какая сила крещения? Чрез него крещаемый изменяется в уме, слове и деле и по данной ему силе делается тем же, чтò Родивший его.
Рожденное от плоти плоть есть, и рожденное от Духа дух есть. Не дивися, яко рех ти: подобает вам родúтися свыше. Дух, идéже хощет, дышет, и глас его слышиши, но не вéси, откуду приходит и кáмо úдет; тáко есть всяк (человек), рожденный от Духа (Ин. 3:6; Ин. 3:7; Ин. 3:8).
Мертвых убо быти греху, живых же Богови, о Христе Иисусе (Рим. 6:11).
Елúцы во Христа Иисуса крестихомся, в смерть Его крестихомся. Спогребóхомся убо Ему крещением в смерть, да якоже востá Христос от мертвых славою Отчею, тáко и мы во обновлении жизни ходúти нáчнем. Аще бо сообрáзни быхом подобию смерти Его, то и воскресения будем, сие вéдяще, яко ветхии наш человек с Ним распятся, да упразднится тело греховное, яко ктому не работати нам греху. Умéрый бо свободúся от греха (Рим. 6:3; Рим. 6:4; Рим. 6:5; Рим. 6:6; Рим. 6:7).
О Немже и обрéзани бысте обрéзанием нерукотворенным, в совлечении тéла греховнаго плоти, во обрéзании Христове, спогребшеся Ему крещением; о Немже и совостасте верою действия Бога, воскресившаго Его из мертвых (Кол. 2:11; Кол. 2:12).
Елúцы бо во Христа крестúстеся, во Христа облекóстеся. Несть иудей, ни éллин; несть раб, ни свобóдь; несть мужеский пол, ни женский; вси бо вы едино естé о Христе Иисусе (Гал. 3:27; Гал. 3:28).
Совлéкшеся ветхаго человека с деяньми его и облéкшеся в новаго, обновляемаго в разум по образу Создавшаго его, идéже несть éллин, ни иудей, обрéзание и необрéзание, варвар и скиф, раб и свобóдь, но всяческая и во всех Христос (Кол. 3:9; Кол. 3:10; Кол. 3:11).