Глава 1. Рабы должны во славу Божию повиноваться господам своим по плоти со всем усердием и во всём том, чем не нарушается заповедь Божия.
Раби́, послушайте госпо́дий (своих) по плоти со страхом и трепетом, в простоте се́рдца вашего, якоже (и) Христа, не пред очима то́чию работающе яко человекоугодницы, но якоже раби́ Христовы, творяще волю Божию от души́, со благоразумием служа́ще якоже Господу, а не (яко) человеком, ве́дяще, яко кийджо, е́же аще сотворит благое, сие приимет от Го́спода, аще раб, аще свободь (Еф. 6:5-8).
Ели́цы суть под игом раби́, своих госпо́дий всякия чести да сподобляют, да имя Божие не ху́лится и учение. Иму́щии же верных госпо́дий да не нерадя́т о них, понеже братия суть, но паче да работают, зане́ ве́рни суть и возлю́блени, иже благодать восприемлющии (1Тим. 6:1; 1Тим. 6:2).
Рабы, своим господе́м повиноватися, во всем благоугодным быти, не прекословным, не краду́щым, но веру всяку являющым благу, да учение Спасителя нашего Бога украшают во всем (Тит 2:9; Тит 2:10).
Глава 2. Господа́, памятуя об истинном Господе, чѐм сами пользуются от рабов, то̀ же и для них должны́ делать по силам, в страхе Божием и со снисходительностью к рабам, подражая Господу.
Ве́дый Иисус, яко вся даде́ Ему Отец в ру́це, и яко от Бога изы́де и к Богу гряде́т, воста́ от ве́чери и положи́ ризы Своя, и приемь ле́нтион, препоя́сася; пото́м влия́ воду во умывалницу, и нача́т умывати но́ги учеником и отирати ле́нтием, имже бе препоя́сан (Ин. 13:3; Ин. 13:4; Ин. 13:5). И ниже: Вы глаша́ете Мя Учи́теля и Го́спода, и до́бре глаголете: есмь бо. Аще убо Аз умых ваши но́зе, Господь и Учитель, и вы до́лжни есте́ друг дру́гу умыва́ти но́зе. Образ бо дах вам, да, якоже Аз сотворих вам, и вы твори́те (Ин. 13:13; Ин. 13:14; Ин. 13:15).
И госпо́дие, та́яжде твори́те к ним, послабляюще (им) прещения, ве́дуще, яко и вам саме́м и тем Господь есть на Небесех, и обинове́ния лица́ несть у Него (Еф. 6:9).